25 listopada 2010

Plener malarski w Zakrzewie


Wspomnieniami jeszcze na plenerze, ale ciałem już w domu.
18-28 lipca 2010 r. odbył się wspaniały plener malarski w Zakrzewie. Miałam przyjemność uczestniczenia w nim.
zobacz notki prasowe: PLENER NA SZÓSTKĘ ,       WYDARZENIE HISTORYCZNE
Moje malowanie na plenerze
     

     
                                         
     


fragment obrazu

     


    
wernisaż

     


     

                                                                                                                                     na zdjeciu Mariola Gurgul

fot. archiwum ilony filip
więcej na stronie STiSK

4 komentarze:

  1. Wiesz - powinnas malowac autoportrety- sprzedawaly by sie jak swieze buleczki- dzimmu

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilka mam i nie tylko autoportretów :)
    Różni artyści na wspólnych plenerach malarskich mnie malowali. Oto jeden z nich:
    http://ilona-filip.blogspot.com/2010/08/portret-ilony-filip.html
    autorstwa Dany Dagry.

    OdpowiedzUsuń
  3. namalujesz mi wieczorne szepty?- dzimmu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieczorne szepty - To by musiał być jakiś bajkowy obraz. Może na plenerze malarskim w Goleniowie namaluję "Wieczorne szepty"

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...