31 stycznia 2013

Ciepła bułeczka

Spod dzisiejszego pędzla. Jeszcze mokry. Chodził mi po głowie od kwietnia 2012. Minął prawie rok i jest :)
Obraz namalowałam na podstawie mojej ilustracji, którą wykonywałam do książki Bogusława Grodzkiego -Leśmianowska Baśń Nowoczesna. O "Przygodach Sindbada Żeglarza" Boleslawa Leśmiana.
http://ilona-filip.blogspot.com/2012/05/lesmianowska-basn-nowoczesna.html
Oczywiście nie jest to wierne odtworzenie ilustracji

"Siódma podróż"
Obraz namalowany w technice olejnej. Wymiary 90x110.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, to :) Dziękuję
      Już powstaje drugi z tej serii.

      Usuń
  2. Wielki talent :) Piekny obraz, tylko pozazdrościć zdolności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miłe słowa. Jakaż to próżność w człowieku, że tak cieszą go komplementy z nieznanych ust :) Ciekawość też jest cechą człowieka. Weszłam na Pani bloga. Pochylę się nad nim za kilka dni i z ciekawością poczytam myśli Pani.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...