8 lipca 2011

Plener Malarski Kurozwęki 2011






Plener malarski "KUROZWĘKI 2011"

Z inicjatywy Staszowskiego Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych doszło do zorganizowania ogólnopolskiego pleneru malarskiego w zespole pałacowym w Kurozwękach w czerwcu 2011 roku. A ja tam byłam, fotki robiłam, malowałam, śpiewałam i tekst poplenerowy napisałam :) http://ilona-filip.blogspot.com/2011/07/pierwsze-koty-za-poty.html

Komisarz pleneru - Norbert Palmer
uczestnicy:
Kamila Bednarska
Cyprian Bielaniec
Katarzyna Czuchnowska
Joanna Duma
Ilona Filip
Elżbieta Jabłońska
Józef Juszczyk
Jadwiga Kotlarz
Andrzej Kozera
Dariusz Napora
Genowefa Nelip - ps. "Nela"
Jacek Ożóg
Norbert Palmer
Urszula Pałys
Helena Pilecka
Maria Skrobacz
Władysław Sadłocha
Irmina Skorupska
Dariusz Stelmach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...